آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

لبخند خدا...

الهم ارزقنا ولداً بارُا

1392/4/6 19:04
368 بازدید
اشتراک گذاری

                                        بسم الله الرحمن الرحیم

من امشب این وبلاگ رو درست کردم و میخوام از این به بعد اینجا برات از نبودنت و تنهایی هام برات بنویسم.

بنویسم و بگم که چقدر بی تو بودن برام سخته و نبودنت داره عذابم میده.

از خدا میخوام به حرمت ماه رجب که الان توش هستیم هر چه زودتر تو رو به من بده! pixel art

...................................................................................................................................

                                 цветок  دلنوشته های مامانت цветок

تو چرا نمی آیی!

چرا نمی آیی تا خیال من راحت شود

من بخاطر نیامدن تو خیلی حرفها را باید تحمل کنم!

من بخاطر نیامدن تو خیلی حرفها را نباید بزنم!

من بخاطر نیامدن تو خیلی در عذابم!

تو را خدا به من نمی بخشدولی چرا هیچ کس این را نمی فهمد که تو را اون بالایی به من هدیه نداده چرا همه نیامدنت را از چشم من می بینند!  ангелочек

چرا همه بخاطر نیامدن تو به من زخم زبان می زنند!                                                                                 تا کی بخاطر نیامدن تو اشک بریزم؟                                                                                              چطوری به همه ی آنهایی که نیامدنت را دست من می دانند بفهمانم که آمدنت را من هم دوست دارم ولی چه کنم !     сердце       

تنهام، خیلی تنها!

کاش تو را زودتر خدا هدیه کند و لطفش را بار دیگر به من نشان دهد!

چرا خدا... 

پس من دق و دلی هایم را سر کی خالی کنم؟                                                                                  پس فرزندم دعا میکنم بخاطر دل همه ی مادرهای منتظر خدا تو را به من هر چه زودتر هدیه کند. تا در تنهایی و بی کسی ام تو را داشته باشم. فرزندم!   цветочек

                                                                     fleurs fleur anime fleur anime 16 gif

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان بهار
15 خرداد 92 22:43
مامان 92 عزیز من یه مادرم یه دختر سه ماهه دارم . برات از صمیم قلب آرزو می کنم که خدای مهربون بهت یه فرشته کوچولو مثه فرشته خودم هدیه بده. از لطف خدا نا امید نشو دوست من


ممنون خانوووووم

منم دعا میکنم خدا بچتو برات حفظ کنه




مامان منتظر
15 خرداد 92 23:24
عزیزم انشالله خدواند بزودی جواب این صبوریتون رو میده و یه نینی ناز بهتون هدیه میکنه
SaYa
16 خرداد 92 12:07
سلام نازی جان ایشالله که نی نی جون میاد پیشت عزیزم...
معصومه
18 خرداد 92 11:13
سلام دوست عزیزم از ته دل آرزو میکنم ان شاءالله به زودی مشکلتون حل بشه وببینیم که توی این وبلاگ خبر وجود گل پسری یا دختر نازتون رو بزارید.امیدتون بخداباشه ماهم اگر قابل باشیم دعاتون میکنیم.
معصومه
18 خرداد 92 11:14
راستی یادم رفت بگم من هم شما رو لینک کردم.

...........................
ممنون

فریبا
25 بهمن 92 20:22
سلام خانومی.ممنون که بهم سر زدی.بنده با افتخار شمارو لینکیدم.انشاالله بزودی حاجت روا شی