آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

لبخند خدا...

دارم میام بهت نزدیکتر بشم گلم!

1392/5/15 0:23
341 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی امروز زنگ زدم مرکز ناباروری نوین و برا 29 مرداد 92 وقت گرفتم. ساعت 9 صبح باید          اونجا باشم.

          دعا می کنم باز مثل دفعه های قبل که وقت گرفتم و نشد بریم ، نشه و بتونیم با بابایی بریم                نوین و ایشالله امام رضا هم مدد کنه و ناامیدمون نکنه و ایندفعه حاجت بگیریم.

          کی باشه منم همچین ژستی بگیرم و برات صحبت کنم عجییییییییییجم.

                                      505.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بابای الیسا
16 مرداد 92 1:01
ان شااله میری و موفق هم میشی و برامون از همین ژستها هم میگری
nafise
28 مرداد 92 22:18
سلام عزیزم امیدت به خدا باشه امیدوارم یک روز یک شکمه قلمبه با کلی حالت تهوع قسمتت باشه.خاله من هم حامله نمیشد چند بار به مرکز رفت ولی طی اتفاقاتی اقدام نکرد ولی الان به صورت طبیعی و معجزه اسایی حاملسو5 ماهشه ایمانتو از دست نده خدا همینجاست .
اگه دوست داشتی به وب من سر بزن خوشحال میشم
ممنون گلم
ولی ادرس نزاشتی بیام وبت

nafise
30 مرداد 92 23:19
www.nafise.niniweblog.com عاشقانه های یک مادرررر بیا و بخون وبدون ادمایی هستن که شرایطشون خیلی از شما دشوار تراست ولی همچنان ابزاری جزدعا و التماس ندارن