آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

لبخند خدا...

مرکز ناباروری نوین

1392/6/7 21:01
743 بازدید
اشتراک گذاری

                                             Myspace Comments - Butterfliesسلام عشقمMyspace Comments - Butterflies

29 مرداد 92 بعد از نماز صبح راه افتادیم به سمت حرم و ساعت هشت و نیمم از حرم رفتیم به سمت نوین برا اینکه بهت نزدیکتر بشیم

از امام رضا(ع) تو رو خواستم و گفتم که ایشالله شفای منو تو همین داروها قرار بده و توی نازنینو بهم هدیه کنه

ایشالله که ناامیدمون نکنه امام رضا(ع). аленький цветок                                             

بهم سه ماهه دارو داده و گفته مصرف کنم تا بعد!

 یه بستهTabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل دادن که 14 روز باید 12 ساعتی بخورم و یه بسته Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل دادن که 5 شب باید بخورم و دو تا

                                   Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسلدادن که باید تزریق کنم. 

بعدازظهر با بابایی رفتیم بازار بابایی یه لباس پنج تکه دید خیلی خوشش اومد ولی من فقط دو تکشو برات برداشتم ناراحت نشی ها ، دفعه بعد بقیشم برات میخرم

این لباس سلیقه ی باباییه    сердце                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

☂ marjan ☂
7 شهریور 92 20:44
سلام مامانی نی نی آینده! با خوندن پستتون دلم گرفت! الهی به حق امام هشتم فرشته تون زود زود زود بیا تو دلتون! خوشحال میشم به منم سر بزنین و باهم دوست باشیم! ااگر با تبادل لینک موافق بودین بهم بگین!
ریما
7 شهریور 92 21:40
امیدوارم زود نی نی زود بیاد تو دلت
مامان اهورا
8 شهریور 92 12:18
عزیز دلم از خدا می خواهم به حق امام رضا(ع) حاجت تو روا کنه... امیدوارم خیلی زودتر از اونی که انتظار داری نی نی تو بغل کنی
صبا بانو
20 شهریور 92 0:35
خیلی نازو قشنگن ایشالا بیام واسه سیسمونی چیندن کمکت کنم گلم
مامان بابای الیسا
26 شهریور 92 14:43
ان شااله که زودی به مراد دلت میرسی
مامان اهورا
2 مهر 92 9:32
آتلیه خانگی مارو حتما" ببینید.
مامان تنها
26 آبان 92 9:00
منم خودمو سپردم به امام رضا باهاش قول و قرار گذاشتم که منتظرم بمونه تا وقتی نی نی بیاد . بعدم سه تایی بریم پابوسش من سالی 2 بار میرم مشهد . الان دو ساله که نرفتم پیش امام رضا