آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

لبخند خدا...

بازم نی نی نیومد!

1392/7/6 12:45
899 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا 

بازم این ماه منو از نی نی دور کردی!

خیلی دلم گرفته! تصمیم دارم همین دوره درمانمو که تموم کنم و تو حاجتمو ندی از شوهرم جدا بشم تا اون بره دنبال زندگیش و بچه دار شدنش

آخه تا کی اون میخواد منو تحمل کنه

با خودم فک میکنم میگم من از درختم بدترم

درخت بی ثمر و میوه و بار ، باز یه سایه ای داره که آدم رو خنک کنه

من چی؟!

خدایا خودت صبرم بده و نزار بیشتر از این شکسته بشم

خدایا دلم نوازشت را می خواهد

خدایا تنهام تنها!

خدایا فک میکنم از همه کس و همه چیز بریده شدم فک میکنم منو دارن بزور تحمل میکنن

خدایا آخه چقدر میخوای زجر بکشم

خدایا چقد میخوای در خونت زار بزنم

درسته بنده ی خوبی برات نیستم ولی دلم خیلی شکسته

این سری که مشهد رفتیم امام رضا رو قسم دادم به جوادش و خواهرش معصومه که حاجتمو بده ولی بعدش که خواستم برم گفتم من غلط کردم که شما رو آقا قسم دادم اصلا شاید دوس ندارین حاجتمو بدین من کیم که شما رو قسم بدم

نمیدونم دارم داغون میشم 

خدایا مددی!!!!

 

بازم پریود شدم و از نی نی خبری نیست و این ماهم باید همون داروها رو تکرار کنم

خدا جون بازم به امید خودت داروها رو مصرف میکنم تا تو چی بخوای!

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان اهورا
7 مهر 92 10:08
انشاالله هر چی صلاحه همون بشه!!!نگران نباش هنوز خیلی وقت داری...بالاخره یه روز هم پست جدید می ذاری: ((من نی نی دار شدم...)) و همه مون و خوشحال می کنی...
هم اتاقی
11 مهر 92 7:21
سلام نازی جون. ازم پرسیده بودی چی کار کردم حامله شدم؟ میدونی من تو یه سایت طب سنتی یه دستوری بود اجرا کردم. برای اونایی بود که تنبلی تخمدان داشتن. اگه می خوای دستورو بیا وبم بهم بگو. چون باید اول با خودت فکر کنی می خوای اجراش ککنی یا نه؟ چون دستورش یه کمی غیر عادیه... ننترس اونقدرا هم غیر عادی نیست ولی به هر حال ... یه آیه هم هست که باید تو قنوت نماز بخونی و یه آیه که باید ببندی به کمرت ... اگه خواستی به ایمیلم پیام بده تا برات ایمیل کنم. موفق باشی... منتظرم.
مامان الی
14 مهر 92 0:27
سلام عزیزم یادت نره که خدا همیشه صلاح مارو می خواد امیدت رو از دست نده تو بدون بچه هم برای همسرت بهترینی چون بهش آرامش میدی با افتخار لینک شدی عزیزم
مثل هیچکس
18 مهر 92 11:22
امیدوارم به حق این ماه عزیز که پر از عیدای خوبه خدا مراد دلت را بده وحاجت روا بشی عزیزم برات دعا میکنم عیدی این ماه عزیز را از خدا بگیری به امید اون روز .....
رضوان
3 آبان 92 20:32
عزیززززززززززززززز دلم نا امید نباش فقط خواستم ادرس ی دکتر خییییییییلی معروفو بهت بدم باور کن کسایی بودن بعداز 17 سال رفتن پیشش و بچه دار شدن اگه خواستی بیا وبم تا ادرس دقیقشو واست بذارم منتظرتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رها
25 آبان 92 16:04
سلام عزیزم ایشالله به زودی زود خبر بارداریت و تو وبلاگت میذاری حرف طلاق و نزن عزیزم خدا داره امتحانت میکنه منم چشم انتظار بچه ام به خاطر همین درکت میکنم ایشالله به حق باب الحواءج حضرت ابوالفضل خدا حاجت روات کنه
مامان تنها
26 آبان 92 8:55
مامانییییییییی
21 آذر 92 8:55
چی شد نکنه مامان شدی مارو تنها گذاشتیو رفتی یه خبر بده از نگرانیت در بیایم
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 23:03
کجایی پس عزیزم؟؟؟!!!!
مامان اهورا (نرگس)
10 دی 92 17:55
خوشحال شدم اسم قشنگت و دیدم نازی جان.