آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

لبخند خدا...

یه خط قرمز

1392/10/13 14:34
447 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که برا نماز صبح بیدار شدم ب ب چ گذاشتم و رفتم نماز خوندم و اومدم تا ببینم چه خبره !

ولی متاسفانه بازم خدا تو رو بهم نداد و یه خط قرمز دیدم niniweblog.comانگار منو زدن به برقniniweblog.com

رفتم بخوابم ولی خوابم نمیبرد و همش اون یه خط قرمز جلو چشام دو دو میزدن و نمیزاشتن بخوابمniniweblog.com

چه برنامه ریزی کرده بودم 

با خودم گفتم امروز که اول ربیعه با یه بسته شیرینی میریم خونه بابا بزرگات و همه رو خوشحال میکنیم                                                                      niniweblog.com

ولی حیف....niniweblog.com

ولی بازم گفتم

الهی رضا برضاک                                                                                                                                                  

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محیا(ارام جانم)
13 دی 92 14:56
خدایا دل همه مامانا رو شاد کن.دل این مامان مهربونو هم بیشتر از این منتظر نی نی نذار. ............................................... ممنون عزییییییزم ایشالله تو هم هر چی از خدا میخوای بهت بده
پرتو
13 دی 92 16:47
عزیزم ناراحت نباش هیچ کار خدا بی حکمت نیست فقط گاهی ما کم صبر می شیم انشاالله به زودی حاجت روا شی و فرشته ی نازت بیاد توی دلت و همیشه و همیشه کنارتون بمونه الهی آمین با اجازه لینک شدین
مائده
15 دی 92 13:36
ناراحت نباش گلم ایشالله هرچی خیر همون میشه
منتظر لطف خدا
25 دی 92 10:00
سلام عزیزم میدونم که خیلی سخته .... آخه خودمم منتظرم انشالله خود امام رضا (ع) واسطه میشه و حاجتت رو از خدا برات می گیره منم اهل مشهدم .. اگه دوست داشتی بهم سر بزن . راستی این آمپول هایی که شما زدی چجوری بود خیلی درد داشت ؟؟ با اجازه لینکت می کنم