آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

لبخند خدا...

سوغاتیای کربلا

1392/11/12 17:51
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

                                        عزیز دل مامانی                     

این ماه قرار بود که دارو مصرف کنم  و قدمی محکمی برا رسیدن به تو بردارم

ولی یه سفر برامون پیش اومد که داروها رو گذاشتم تو یخچال برا ماه بعد. اگه خدا بخواد ماه بعد که بشه اسفند 92 داروهامو مصرف می کنم                                                        

دعا میکنم که خدا بحق رقیه ی امام حسین علیه السلام هر کی هر قدمی در راه رسیدن به بچش برمیداره خدا ناامید نکنه و منم ناامید نکنه و تو رو بهمون ببخشه!

الهی آمین                                                                                                      

                                                                                           

عزیز جونت به مادر شوهر خاله جون که میخواست بره کربلا پول داده که برا حاجت روایی من بندازه تو حرم امام حسین علیه السلام.

اونم وقتی اومد این عروسکو برام اورد                                                              

منم نگهش داشتم که ایشالله تو سال 93 بزارم رو سیسمونیم

خدایا خودت کمکم کن

                 سوغات کربلا

سوغاتی من و بابایی از سوریه

این عروسک رو کنار ضریح نشسته بودم یه خانمه اومد داد دستم!!!

این عروسک رو کنار ضریح نشسته بودم یه خانمه اومد داد دستم!!!

سوغات مادر جان از کربلا

این شنل رو هم خودم دوختم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

سحر
6 بهمن 92 19:30
عزیزدلم ممنون که بهم سر میزنی ایشالا به حق بی بی 3ساله تا آخر امسال نی نی بیاد تو شکمت رو دلت رو شاد کنه.... چه عروسک نازی ایشالا خیلی زود ازش استفاده بشه عزیزدلم
عطر یاس
6 بهمن 92 23:22
سلام . حاجاتتون روا . به وب من هم سر بزنید خوشحال میشم
فاطمه
7 بهمن 92 9:30
ایشالله که سال دیگه این موقع نی نی داره با این عروسک بازی میکنه
عطر یاس
7 بهمن 92 14:40
سلام.ممنون که به وبم سر زدید . اگه مایل به تبادل لینک بودین تشریف بیارین وبم و خبرم کنید.ممنون
منتظر لطف خدا
7 بهمن 92 19:15
ایشالا اسفند بیای و بنویسی که مامان شدی چه نازهههه مبارک نی نی ت باشه
پرتو
8 بهمن 92 19:25
انشاالله که خیره عزیزم و به زودی نینی گلت میاد توی دلت ، امیدوارم زودترفرشتت بیاد و حسابی غافلگیرت کنه دوستم توکل بر خدا منم برات دعا میکنم
موتق
9 بهمن 92 20:09
سلام خدا قوت به وبلاگ موتق با پست ازادی اندیشه دعـــــــــــــوتید منتظر دیدگاه زیبای شما هستم
رویا
11 بهمن 92 20:09
انشاالله به دلخوشی و سلامتی
عطر یاس
12 بهمن 92 18:36
سلام عزیزم.ممنون.شما هم لینک شدید چه لباسا و عروسک خوشگلی ان شاء الله زود ازشون استفاده کنه نی نی
غزاله
14 بهمن 92 18:17
عزیزم امیدوارم به زودی خبر بارداریتو بنویسی و بشی جز مامانا.انقدر هم غصه نخور.با افتخار لینک شدی. ......................................... ممنون گلم ادرس وبتو میزاشتی منم پیوندت کنم
مامان اینده انشالله
15 بهمن 92 20:19
سلام انشالله که امسال عید دلت به وجودت اولادت شاد شه گلم
مریم
16 بهمن 92 1:47
انشاله که زووووووود سوغاتی هاتون به دست صاحبش میرسه
عطر یاس
16 بهمن 92 23:55
مائده
19 بهمن 92 7:48
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
راضیه
20 بهمن 92 12:33
سلام عزیزم ان شاالله که خییییییییییلی زود نی نی بیاد پیشتو خوشحال بشیالتماس دعا گلم راستی اگه دوست داری باهم تبادل لینک کنیم بهم خبر بده
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
عزیز من ادرس وبلاگت خطا میده درستش کن تا لینکت کنم
آراتمیس
21 بهمن 92 14:26
سلام عزیزم. ممنون که بهم سر زدی. من دیگه تو وبلاگ نمی نویسم و پست آخرمو نوشتم. با تمام وجود امیدوارم به زودی حاجت روا بشی و مطمئنم که با کمک خدا می شی
الهام
21 بهمن 92 14:38
سلام ممنونم که به وبلاگم سر زدید امیدوارم شما هم به زودی مامان بشی خدا حاجت همه رو بده انشالله ، ما چشم انتظارها رو هم بی نصیب نزاره
عطر یاس
22 بهمن 92 14:01
مشکل کارهای ما این است که که برای رضای همه کار می کنیم جز خدا **شهید ابراهیم هادی**
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
خدا ما رو ببخشه
غزاله
23 بهمن 92 14:11
www.khiyale_to.niniweblog.com
رها زی زی
23 بهمن 92 20:34
سلام عزیزم خوبی من گاهی اوقات به وبت سر میزنم از خدا میخوام که به زودی زود وسایلای سیسمونیتو بذاری تو وبت گلم ایشالله به زودی خبر بارداریتو میشنویم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون گلم ان شاالله تو هم هر چی از خدا میخوای بهت بهترینشو بده
ریحان
27 بهمن 92 13:05
سلام عزیزم...مبارکه...ایشالله به حق همون بی بی 3ساله به زودی تا قبل عید عیدی تو میگیری
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــزم
بیتا
21 اسفند 92 16:40
سلام دوست خوبمممم ، ممنون بهم سر زدی .... انشالا خدا به حق دختر سه ساله امام حسین حاجت روات میکنه عزیزم .... منم هر شب حدیث کسا و دعای زیارت حضرت رقیه رو خوندم و هنوزم میخونم ، دو ماه نشده حاجت گرفتم ... انشالا به زودی خبر مادر شدنت رو بهمون میدی
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ان شاالله همه حاجتروا بشن و تو ونی نیت هم در سایه ی خداوند سالم و سلامت باشین
مبینا.
9 دی 94 20:01
سلام. من دخترعمه کبری محمد هستم واقعاخوب و قشنگ شده عکسهای محمد. بی نظیر ه خیلی دوستشون دارم.
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
خیلی ممنون مبینا خانوم محمد خیلی شما رو دوست داره