آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

لبخند خدا...

روزهای انتظار

1392/12/26 19:14
517 بازدید
اشتراک گذاری

                                 رَبِّ هَب   لی مِن لَدُنکَ ذُرّیَّةً طَیِّبة

الان 12 روز از رفتن به نوین میگذره و من با تموم وجودم مادر شدن را حس میکنم با کودکم حرف میزنم ، دردو دل میکنم برایش آرزوهایم را زمزمه میکنم ، دلتنگیهایم را برایش واگویه میکنم. کودکی که نمیدانم خدا برایم داشتنش را خواسته یا نداشتنش را. ولی من این حس را بسیار دوست دارم و از خدایم میخواهم که این حس را از من نگیرد، چه حس شیرینیس این حس مادری.                           

خدایا!                                                                                               به حرمت ام ابیها فاطمه ی زهرا سلام الله که وفاتشان مغارن شده با سال 93، هیچ امیدی رو نامید نکن و  دامن همه ی منتظرا رو سبز بفرما                             الهی آمین

خداوندگارا!                                                                                    من این ماه دوایم را از امامِ رئوفت خواستم و از تو می خواهم که صلاحم را در داشتن فرزندی سالم و صالح مقرر کنی و این ماه از در خانه ات ناامیدم برنگردانی.   پنج شنبه آخرین روز سال 92 قراره برم آزمایشگاه و از وجودت با خبر بشم .ان شاالله که به آبروی بی بی دوعالم جواب آزمایشم نامی مبارک برمن بنهد: مادر

 

آری مادر!                                                          

نامی که درست  سال و ده ماه و بیست و نه روز است که انتظارش را می کشم. ان شاالله که انتظارم در هفت سال و ده و ماه  و سی و دو روز به اتمام برسد                                                  

توکلت علی الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مائده
26 اسفند 92 21:20
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
از عیدیت ممونم
فریبا
27 اسفند 92 12:06
عزیزم امیدوارم بزودی زود دامنت سبز شه انشاالله
غزاله
28 اسفند 92 0:39
عزیزم بی صبرانه منتظر معجزه درونت هستم.ایشالا که هر چی خیره اتفاق میفته.
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنونان شاالله
عطر یاس
28 اسفند 92 19:55
سلام عزیزم خصوصیم بهت رسید؟
هستی (سحر)
18 خرداد 93 0:33
خیلی وبت قشنگه نازبانوووو اشکمو درآوردی
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ان شاالله روزی تو بشه بزودی