آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

لبخند خدا...

خدایا شکرت

1393/3/20 23:05
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندی که داده اش نعمت و نداده اش رحمت است

با عنایت خداوند منان و متعال من و شوهرم به آنچه خواسته ی قلبی یمان بود رسیدیم.

خدایا شکر

 

من از 28 اسفند که آخرین پریودم بود دیگه پریود نشدم و تست حاملگی هم زیاد داده بودم ولی طبق معمول همیشه منفی بود.niniweblog.com

بخاطر همین شروع کردم به رازیانه خوردن و بومادران و شوید جوشوندن و خوردن.niniweblog.com

بعد یه هفته هم دیدم خبری نیست دو تا آمپول پروژسترون زدم تا پری زودتر بیاد ولی دیدم خبری نشد و حالت تهوع گرفته بودم سبزو میلی به غذا نداشتم و خیلی هم خوابم می اومد.

به شوهرم گفتم فک کنم از بس دارو گیاهی خوردم کلا یه مریضی گرفتم اصلا فکرم به بارداری نمی خورد آخه قبل امپول زدن باز تست زدم منفی شد.

رفتم دکتر گفتم یه سونو بنویس ببینم کیست ندارم اونم معاینه کردو برام سونو نوشت

منم با شوشو رفتم سونوگرافی و رفتم رو تخت خوابیدم و خانومه تا اون ماسماسک سونو شکمی رو رو شکمم گذاشت به منشیش که داشت تایپ میکرد گفت ساک حاملگی

با خودم گفتم اشتباه شنیدم

پرسیدم چی گفتین گفت هیچی حامله ای

منو میگی دست و پام به لرزه افتاد و عرق کردم که نگو گفتم دارین اشتباه میکنین خانومه تعجب کرد گفت اشتباه چی؟!!!

گفتم من نابارورم و 8 ساله منتظرم این ماه دارو نخوردم که بخام حامله باشم اون حتما کیسته و شما دارین اشتباه میگیرین با جنین یهو یه صدایی پخش کرد که دلم هوری ریخت پایین صدای تالاپ تلوپ قلب یه فرشته

گریم بیشتر شد گفت تا حالا دیدی کیست قلبم داشته باشه

خانوم تو 6 هفتته و هنوز خبر نداشتی

گفتم خانوم من به خاطر اومدن پری اینقده دارو خوردم و امپول زدم

گفت همون امپول خوب بوده و بچتو نگه داشته

بازم باورم نمی شد هی اون صدای قلبو پخش می کردو می خندید

گفتم دیگه پخشش نکنین

گفتم برم آزمایش بدم گفت میخای برو ولی لازم نیست

اومدم تو ماشین پیش شوهرم تا درو باز کردم اشکم در اومد و گفتم دکتره میگه حامله ای تا اینو گفتم اونم زد زیر گریه و منو بغل کرد خوبه ساعت دو نیم بعدازظهر بود و خیابون خلوت.

هردومون خوب گریه کردیم و اومدیم خونه

هنوز باور نمی کردم که خدا بهمون نی نی داده

فورا شوهرم زنگ زد خونه پدرشوهرمو خبر داد اونام گریه میکردن 

منم زنگ زدم خونه مامانم و به مامانم گفتم و گریه کردیم.

خدا آنچنان سوپرایزی کرد تو ماه شعبان که خودمم اصلا باور نمی کنم.

ان شاالله نصیب همه ی اونایی که بچه دار نمیشن به همین زودی بشه

الهی آمین.

       s 004.jpg

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مهسا
22 خرداد 93 5:55
اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند. همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.
مامان عليرضا
23 خرداد 93 10:37
دوستم این + یعنی همون خبر خوشی که مدت هاست منتظرشیم؟
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
اره گلم همونه
غزاله
24 خرداد 93 0:38
گر نگهدار من انست که من میدانم....شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.... خدایا شکرت از اینکه باز هم بی منت بخشیدی.... عزیزم خیلی خوشحال شدم.دیروز و دیشب جمکران بودم و براتون نماز حاجت خوندم.میدونستم صاحبش خیلی کریمه ولی مبهوتم از این سرعت..... خدارو هزار بار شکر.مبارکتون باشه.ایشالا به سلامت بغلش کنی.
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم دل پاکی داری
مينا
24 خرداد 93 4:44
تبريك عزيز م انشالله به سلامتي
فاطمه
24 خرداد 93 8:43
اشکم دراومد خیلی برات خوشحالم خیلی خدا رو هزاران بار شکر الهی شکر
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
الهی قربون دلت برم ممنون گلم
somi
24 خرداد 93 10:36
ناز بانو عزیز مبارکه خیلی خوشحالم که باردار شد
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون سمیه جون خدا نصیب همه بکنه
somi
24 خرداد 93 10:37
سلام نازبانو عزیز مبارکه خیلی خوشحالم که معجزه خداوندی را دیدی
منتظر لطف خدا
24 خرداد 93 13:15
عزیزم خیلی خیلی خوشحاااااااااااال شدم، تبریککککککککککککککک انشالله خدا نی نی ت رو سالم و سلامت برات نگه داره ... خیلی مراقب خودت باش شما هم ستاره دار شدی تو لینک های وبم منم دعا کن
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون گلم برات دعا میکنم هر چی میخای خدا بهت بده الهی امین
مامانی
24 خرداد 93 21:14
سلام عزیزم.وای خدارو هزاران بار شکر چه سوپرایز قشنگی.ان شاء الله خدا برای همیشه بهت ببخشه این هدیه زیبای ماه شعبان رو و ان شاء الله زندگیت پر باشه از سوپرایزهای شیرین و بیادموندنی التماس دعا دارم عزیزم.میبوسمت.بازم مبارکه
مامان عليرضا
24 خرداد 93 23:21
خدا رو صد هزار مرتبه شکر.باور کن هر شب که بیدار میشدم علیرضا رو شیر بدم برات دعا میکردم.خیلی خوشحال شدم.با خط به خط پستت اشک ریختم و خدا رو شکر کردم. ایشالا که به حق همین ماه عزیز بارداریت بی دردسر باشه و نی نی نازت صحیح و سالم بیاد توی بغلت. از طرف من خودتو ببوس و به همسری هم تبریک بگو
رویا
24 خرداد 93 23:43
سلام عزیز دلمممممم مبارکت باشه عزیزممممممممممم میدونی که من خیلی خوشحالم بالاخره مرغ آمین رد شد
مامان کلاغی
25 خرداد 93 0:08
چه هدیه ی عزیزی از خدا گرفتی . ایشالا خدا براتون نگهش داره . واقعا از خوندن این اتفاق از خوشحالی گریه م گرفت سلامت باشی و خوشحال
نرگس
25 خرداد 93 11:04
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای... خدا رو شکر...دوست خوبم بهت از صمیم قلبم تبریک می گم...قدمش مبارکه انشالله.
مریم مامان آیدین
25 خرداد 93 12:26
تو نطرات مامان علیرضا کامنتتونو دیدم و برای کنجکاوی اومدو و اشکم در اومد خیلی خیلی براتون خوشحالم و بهتون تبریک میگم الهی نی نی گلتون سالم و سلامت بیاد بغل مامان و بابای مهربونش خدایا شکرت
mom
25 خرداد 93 18:21
اشک منم دراومد چه سورپرایزی براتون داشته خدا نی نی ها همیشه معجزن خداروشکر مواظب خودت و نی نی باش
رعنا
26 خرداد 93 3:32
سلام عزیزم من چندوقت پیش ازوبلاگ رویا جون تورو پیداکردمو خاطراتتو خوندم باورت نمیشه میخوندمو اشک میریختم البته ماله چندنفره دیگه هم خوندم ازوبلاگای دیگه منم بلندشدم و رفتم جلو پنجره و خداروقسم دادم به هدیه ای که خودش بهم داده آخه منم تازه فهمبدم باردارم ، اشک میریختمو واسه همتون دعا کردم وقتی رویاجون گفت مامان شدی چنان خوشحال شدم که بازم گریه کردم باورم نمیشد دعام مستجاب شده باشه عزیزم خیلی خوشحالم برات امیدوارم روزی بقیه مامانای وبلاگی باشه منم شنبه 31نوبت سونو دارم که ببینه وضعیت چطوره برام دعا کن که خوب باشه مواظب خودت باش
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ان شاالله که بارداری خوبی داشته باشی ممنون
سوری
26 خرداد 93 6:00
سلام دوست عزیز وایییی این معجزه ی خداونده...خداروشکر و خدا در همه مراحل زندگی همراهت باشه الهی.....
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 خرداد 93 13:30
سلام مامانی گل و نازنین کنجد کوچولوی تو راهی مامان شدنتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککک عزیز دلم . واقعا بعد از لحظه های انتظار و صبوری کردنات در یکی از بهترین ماههای خدا , هدیه آسمانیت رو خدا برات فرستادددددددددددددد . خیلی خوشحالم برات عزیزمممممممم . خداروشکرررررررررررررررررر. امسال ماه رجب و شعبان چندمین نفری هستی که خبر بارداریشون رو بعد از چند سال انتظار شنیدم و خوشحال شدم و اشک ریختم برای خوشحالیشون . برای منتظرهای دیگه خیلی دعا کن , الان بارداری و دعای زن باردار مستجابه , خودت هم میدونی انتظار چقدر سخته , پس برای همه منتظرا دعای مخصوص داشته باش تو این ماه عزیز . مراقب خودت و نینی باش حسابییییییییی. خدارووووووووووووووو شکرررررررررررررررررررررر بابت همه نعمتها و لطفهاش
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
همون لحظه که شنیدم برا همه دعا کردم و همیشه هم دعا میکنم
عطر یاس
26 خرداد 93 14:58
سلام عزیزم . خیلی خیلی مبارک باشه . خداروشکر خیلی خوشحال شدم و اشکم در اومد ان شاء الله که سالم و صالح باشه به حق 14 معصوم علیهم السلام ....دیدی خوابم یه واسطه بود از نعمت خدا
ال هام
26 خرداد 93 15:10
سلام خوشحالم که مامان شدی یعنی تو این چند ماه بدون اینکه پریود بشی حامله شدی؟اون داروهایی که مصرف کردی اثر سوئی نداشته ؟
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
اخرین پریودم 28 اسفند بود دیگه پریود نشدم تو سال جدید میخاسته 28 فروردین پریود بشم که نشدم تا الان که اثری نداشته و نخواهد داشت به امید خدا
مامان احسان
27 خرداد 93 13:34
سلام عزیزم مبارکه مبارکه
نیلوفر
27 خرداد 93 13:46
سلام عزیزم مبارکه به سلامتی خیلی برات خوشحالم انشاا... 9 ماه بارداریت به سلامتی طی بشه و نی نی به سلامتی بیاد بغلت اگه کار خاصی یا دارو یا گیاه دارویی خاصی خوردی اطلاعاتتو در اختیار منم میزاری ؟ خیلی ممنونم
گیتا
27 خرداد 93 23:46
چقدر خوشحال شدممممممممممممممممممممممم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتت
حمیده
2 تیر 93 22:20
وای به خدا منم گریه کردم مبارکت باشه عزیزم
مامان مینا
1 شهریور 93 15:22
عزیزم با خوندن این پستتون اشک تو چشمام حلقه زد خدارو صد مرتبه شکر که حامله این با اینکه اون همه دارو وامپول زدین. میگن کاری که خدا بخاد بکنه بنده عمرا بتونه جلودارش باشه و کاری که خدا نخاد بکنه بنده عمرا بتونه کاری بکنه که اون اتفاقه بیفته. خدارو شکر
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون گلم واقعا همینطوریه که میگی بازم خدایا شکرت
مامان مهدی کوچولو
6 شهریور 93 23:01
سلام عزیزم قبل از هر چیز تبریک میگم انشااله که سالم به دنیا بیاد عزیزم یه سوال داشتم چرا بی بی چک بارداریتو نشون نمیداد از دکتر نپرسیدید?
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم نمیدونم چرا جواب نداد به دکترم گفتم دکتر گفت ب ب چ همون هفته ی اول نشون میده و بعد بخاطر بالا رفتن بتا دیگه ب ب چ نشون نمیده