آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

لبخند خدا...

آش نذری

1393/4/2 22:14
454 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

بسم الله الرحمن الرحیم

من چن وقت پیش یه امامزاده رفتم با پدر و مادر شوهرم که پسر موسی الکاظم بودند

من تو اون امامزاده که روز شهادت امام موسی علیه السلام هم بود خیلی دعا کردم و ازشون خواستم که حاجتمو بدن

گفتم اگه حاجتمو بدین میام همین جا یه دیگ آش درست می کنم و زائرات رو آش مهمون می کنم.

نگو من اون موقع حاجت گرفته بودم و خبر نداشتم

خلاصه وقتی فهمیدم خدا منو قابل مادر شدن دونسته به شوهرم گفتم من همچین نذری کردم اونم با خونوادش در میون گذاشت و روز شنبه همه ی موادشو آماده کردیم و یکشنبه به اتفاق خونواده شوهرمو و مادرم و داداشم و آبجی کوچیکم و اقوام رفتیم همون امامزاده و دیگ آش رو برپا کردیم .

زائر زیاد بود و آش رو بین زائرا تقسیم کردیم و خودمونم نوش جون کردیم.

آش خوشمزه ای شده بود.

خدا قبول کنه

برا همه ی منتظرا دعا کردم و خواستم خدا حاجت همه ی حاجتمندا رو بده

الهی آمین

 

   presentation1.jpg

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

منوص
2 تیر 93 22:21
با لبخند وارد شيد
غزاله
3 تیر 93 14:33
ایشالا قبول باشه...
نیلوفر
3 تیر 93 23:57
قبول باشه عزیزم من یکم پری هام نامنظم بین 35 تا40 روز دکتر بهم مدروکسی پرژسترون داده شوهرمم خیلی کم ، کم تحرکی اسپرم داره که دارو میخوره جدیدا نرفته دکتر دیگه خودمم آز تیرویید و هرمونی دادم گفت مشکلی نداری سونو دادم معاینه شدم گفته مشکلی نیست این ماه اگه وقت بگیرم گفته دارو کمک باروری میخوام بهت بدم ممنون برام وقت گذاشتی743
هم اتاقی
4 تیر 93 12:18
سلام نازی جون. عزیزم بهت تبریک میگم. انشاالله که نینیت صحیح و سالم بیاد تو بغلت. موفق باشی
لیلا
4 تیر 93 19:22
سلام.امین ایشاا... همه حاجتاشونو از خدا بگیرن به شما هم تبریک می گم فرشته شدنتون رو
رعنا
6 تیر 93 1:13
قبول باشه دوستم ایشاله خدا همیشه حاجت روات کنه.منم رفتم دکتر و نی نی قلبش میزد واسه همه منتطرا همون لحظه دعا کردم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
مبارکت باشه بسلامتی
مامان عليرضا
7 تیر 93 17:57
وای عزیزم انقدر برات خوشحالم که نگو.نمیدونم چرا با اینکه ندیدمت و اصلا نمیشناسمت انقدر برام مهمی و مدام تو فکرتم. از خدا میخوام نی نی قشنگت صحیح و سالم پا به دنیا بذاره
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
منم برات بهترینارو آرزو دارم
عطر یاس
16 تیر 93 23:57
سلام عزیزم.کار خوبی کردی.قبول باشه