آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

لبخند خدا...

حاجت طلبی

1392/5/15 0:14
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی411356xi1wj0ps94.gif

گلم من برا اومدنت نذرایی کردم که میخوام برات بگم:

اول از همه14  حدیث کسا به نیت14 معصوم نذر کردم که 76.gifتاشو به نیت 5 تن خوندم بقیه رو هر وقت خدا تو رو بهم داد میخونم البته گفتم اگه بتونم تو حرم امام رضا(ع) بخونم

سال91 ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به امام رضا(ع) گفتم اگه تا سال92 ولادت خواهرت حاجتمو بدین منم ولادت خواهرتونو تو خونم مولودی میگیرم.

      

الانم از اول شعبان ختم سوره واقعه رو برداشتم برا اومدن تو تو سال92 میخونم.ангелочек

                 

звездочкаیه ختم هم برداشتم 40 روزه به این ترتیب:

70مرتبه سبحان الله 
10 مرتبه استغفرالله ربی واتوب الیه 
9 بار سبحان الله 
1باراستغفرالله ربی واتوب الیه 
یه بار صبح یه بار شب звездочка

     

totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gifامسال ماه رمضون92 هم هر سه شب  احیا تو ختم قران شرکت کردم.totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gif

totalgifs.com flores-pequenas gif gif bloom.gifیه ختم قران دیگه که من دو جزشو برداشتم برا اونایی که بچه دار نشدن و از دنیا رفتن نذر کردیم و داریم میخونیم که برامون دعا کنن.سال92totalgifs.com flores-pequenas gif gif bloom.gif

свечкаتو ختم 40 روزه دعا توسلم شرکت کردم.که از مرداد92 شروع میشه.

ایشالله که همه اونایی که مثل من دوست دارن خدا بهشون بچه های سالم و پاک و صالح بده، حاجتشونو امسال بگیرن!маленькая свеча

منم از خدا میخوام تو رو امسال بهم هدیه کنه

الهی آمینtotalgifs.com flores-pequenas gif gif lildaisy.gif

اینا رو گفتم تا بدونی اومدنت برام خیلی مهمه فسقلی مامان

                0formalcandy0009.gif                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

0000000000
21 خرداد 92 14:54
این پیام ماله من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا امید شدند،شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا كردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم،این پیام به دست كارمندی افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست آورد به دست كس دیگری رسید عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زینب(س) اعتقاد داری ابن پیامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز دیگه منتظره یك معجزه باش تورو خدا بفرست.
الا
22 خرداد 92 13:47
سلام من برات دعا میکنم زودی نی نی بیاد پیشت
صبا بانو
22 خرداد 92 17:40
به به چه وبلاگ خوجل موجل نانازی دلم واشد اخیششششششششش الان لینکش میکنم خودشم خیلی قشنگ بزار برم همشو بخونم
مامان بهار
23 خرداد 92 8:31
ایشالا نذرت برااورده بشه مامان مهربون منتظر
الهه
23 خرداد 92 22:27
خانومی ممنون که به ما سر زدی عزیزم دلم پاکه برات دعا میکنم ایشالله خدا به زودی زود دامنتو سبز کنه تا به خواسته ات برسی فقط به عنوان یه دوست میتونم بگم اصلا به هیچ وجه نزار حرف و حدیث های دیگران باعث استرست بشه که اون استرس لعنتی شما رو از نی نی دور میکنه فقط و فقط توکلت به خدا باشه


ممنون گلم
مامان منتظر
24 خرداد 92 10:50
انشالله که خداوند توو این ماه شعبان عیدیتو بهت میده عزیزم
مهشید
24 خرداد 92 14:14
ممنون که به من سر زدید، ایشاالله هر چه زودتر نی نی دار میشین و اونوقت حتما منو خبر کنید.
صبا بانو
25 خرداد 92 13:43
نازی تنبل شدی چرا مطلب جدید نمیزاری؟
مامان سپهر
26 خرداد 92 13:10
سلام ايشالله نذرتون براورده بشه و خدا يه ني ني ناز بهتون بده. از وبلاگتون خوشم اومد با اجازه لينكش كردم.
رها
27 خرداد 92 18:59
ایشالله گلم روزی بشه با دل خوش از بودن نی نی تو شکمت تمام نظرات و ادا میکنی.
فقط نی نی دار شدی بچه های دیگه و منم فراموش نکن که دعا کنی

حتما دعات میکنم ایشالله شمام هر چی از خدا میخوای بهت بده
مریم (مامان ثناجون)
28 خرداد 92 23:31
انشاالله به زودی نی نی بیاد تو بغلت...من هم بعد از 15 سال بچه دار شدم با همین نظر هایی که شما داری ادا می کنید..موفق باشی التماس دعا
ninimamanjon
21 شهریور 92 18:40
عزیزم امیدوارم بزودی خدایکی ازاون فرشته های مهربونش روبهت هدیه بده