آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

لبخند خدا...

پایان سه ماهگی

1393/5/12 20:58
485 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم!

سلام عزیز دل مامان!

دیروز با عمه جون رفتیم سونو ان تی و تو سونو بهم گفتن که بچت پسره و از همه مهمتر سالمه.niniweblog.com

خیلی خوشحال شدم که خوبی niniweblog.com. رو تخت که دراز کشیدم یه کم استرس داشتم و گفتم یا قمر بنیهاشم من بچمو نذر تو کردم آقا خودت نگهدارش باش.

همه خوشحال شدن و بابایی niniweblog.comهم مثل من از سالم بودنت خیلی ذوق کرد.

بعدشم رفتم آزمایش غربالگری که گفتن جوابش دوهفته ی دیگه آماده میشه.

ان شاالله که آزمایشمم خوب باشه و تو خوب خوب باشی.

گلم امروز رفتم سونو رو به دکترم نشون دادم و بعدشم رفتم مغازه و یه لباس برات خریدم

امیدوارم بهت بیاد و خوشت بیاد ازش.

    s 001.jpg

اینم عکس سونو ان تی که تو هم یه خورده توش دیده میشی گلم.

     s 003.jpg

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

حمیده
12 مرداد 93 21:18
خداروشکر گلم
مامان فرزانه
13 مرداد 93 0:19
خیلی خوشحالم که به آرزو رسیدی من امروز با وبت آشنا شدم به خدا خییییییییییییییلی خوشحال شدم که بعداز 8سال حامله شدی.منم دعا کن
عطر یاس
13 مرداد 93 1:32
سلام عزیزم.خداروشکر خداروشکر خداروشکر
رعنا
15 مرداد 93 3:34
عزییییییییزم مبارکت باشه منم 11هفته رفتم سونو ان تی ولی نفهمیدن چی بود بسکه خوابالو بود بیدار نمیشد خخخخخخ، عزیزم ایشالله نی نیتو صحیح و سالم بگیری بغلت ، فک کنم تقریبا باهمیم منم 14هفتمه راستی پسملت خیلی نازه جیگرممممم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون گلم ادرس وبتو بزار بیام ببینم
رعنا
21 مرداد 93 0:47
سلام عزیزم من وبلاگی ندارم شرمنده که نمیتونم مثه شما زیبا بنویسم
عطر یاس
25 مرداد 93 13:44
سلام گلم یه وبلاگی هست اگه میتونی بهش سر بزن قراره 31 مرداد ساعت 23 دعای فرج رو چند نفر با هم بخونیم تا ان شاء الله امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف ) زودتر ظهور کنند ان شاء الله اینم آدرسشه اگه میخونی تو اون وبلاگ اعلام کن که میخونی.ممنون http://yaabasalehadrekni.blogfa.com/
مامان یسنا
28 مرداد 93 2:23
دوستان یسنا خانم تو مسابقه عکس کودکان شرکت کرده. ممنون میشم برید و امتیاز و نظر بذارید... ایشالا که اول بشه... عکس شماره 11 ماله یسناس...راستی باید اون 4 تا تیک رو هم بزنید تو مسابقه... ادرس: (okno.ir)
مامان راضیه
29 مرداد 93 1:22
ای جوووووووووووووووووونم مبارک باشه گلم کاکل زریو از طرف من ببوس
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
[گلممنون ولی هنوز که نمیتونم ببوسمش بزار دنیا بیاد چشم
مامان عليرضا
5 شهریور 93 1:30
به به پس داری برای علیرضا هم بازی میاری. ایشالا که صحیح و سالم به دنیا بیاد . زندگیت رو هر روز زیبا تر از دیروز کنه و ما رو هم تو شادی هات شریک کنی. ببخش که دیر بهت سر زدم این چند وقت کمی درگیر بودم ولی همیشه به یادتم. از طرف ما فعلا آقا محمد رو ناز کن تا به دنیا بیاد بعدا میبوسیمش