آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

لبخند خدا...

ب ب چ _

1392/4/6 19:09
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

خطا از من است ، می دانم …

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد “

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین “

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم …

خدایا ؛؛ رهایم نکن..

 

خداوندا …
دقیق یادم نیست آخرین بار کی خود را پیدا کردم …
اما خوب یادم هست هرگاه که گم شدم ، دستم در دست تو نبود …...

 

 

                                      animated gifs of butterflies     

روز نیمه ی شعبان روزه گرفتم و قبل از افطار ب ب چ گذاشتم ولی متاسفانه اینبارم منفی بود!

خداوندا دلم خیلی گرفت ولی به بزرگی تو بسیار ایمان دارم و ایمان دارم امسال حتما حاجت روا خواهم شد چون تو بزرگی و بنده هایت را نامید نمی کنی.

بارالها !  

صبورم کن تا بتوانم رنج مادر نشدنم را تحمل کنم و به حرفهای اطرافیانم توجه نکنم.                               مهربانا!

توانم ده که از جواب منفی آزمایشاتم نومید نشوم و به درگاهت همیشه امیدوار باشم.

ختم واقعه را تمام کردم و برای همه ی اونهایی که بچه ندارن دعا کردم انشاالله خدا همه ی اونها و من را همین امسال به برکت این ماهای عزیز حاجت روا کند! انشالله. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آزاده مامان کوروش
6 تیر 92 18:51
سلام .دعا می کنم نی نی زودتر بیا موفق و سلامت باشید
ریحان
8 تیر 92 11:54
سلام عزیزم....خوبه که هیچوقت ناامیدنمیشی...مطمین باش به زودی دامن همه ی منتظرا سبزمیشه..
مامانی درسا
13 تیر 92 2:02
قربونت برم عزیزم انشاالله بزودی حاجتت روا میشه ووووو نی نی فرشته میاد بعلت
معصومه از Sarzamin Royaha
18 تیر 92 22:25
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد السلام علیک یا ابا صالح المهدی