آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

لبخند خدا...

جشن حضرت علی(ع)

1394/2/13 16:5
366 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

پسرم!

روز جمعه 11 اردیبهشت رفتیم همگی خونه بابا حاجی چون قرار بود که شب بریم امامزاده سلطان حسین برا جشن

شوهر عمه کبری هرسال تو امامزاده برا ولادت حضرت علی جشن می گیره و ما هم میریم تو جشن.

من و بابایی سه ساله میریم ولی تو قرعه کشی هیچی برنده نمیشیمخندونک ولی امسال با شانس شما هر دومون برنده شدیم.

عمه کبری یه عکس از تو و  محمد مهدیشون گرفت که من میزارم که ببینی. محمد مهدی خیلی دوست داره منم دوسش دارممحبت. همیشه بهم میگه ما ان شاالله قراره یه داداش بخریم اسمشو بزاریم محمد، ولی باز میگه چون با محمد شما قاطی نشه ما میزاریم محمد پارسا. میگه داداش من با محمد شما بازی کنه منم مواظبشون باشم.

من براش دعا می کنم خدا هرچه زودتر یه داداش بهش بده تو هم دعا کنچشمک

 

20150504043723.jpg

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

صبا (مامان مهدیار)
21 اردیبهشت 94 14:24
خدا حفظش کنه