آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

لبخند خدا...

دلم مادر شدن می خواهد!

1392/4/20 0:07
491 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب و مهربون!

دلم مادر بودن می خواهد!

دلم بدجور بچه می خواهد و لباسهای کوچک و مامانی.

گوشهایم نوازش شنیدن مامان را از زبان کودکی شیرین زبان را می خواهد.

دستانم نوازش گرم و صمیمی مادرانه ای برسر کودکی را می طلبد.

آغوشم عجیب دلتنگ آغوش فرزند است.

پاهایم تاتی تاتی با کودک را با تیک تیک ساعت انتظار می کشد.

چشمانم صورت معصوم و خندان کودکی را منتظر است که با لبخندش، دل مادر را می لرزاند و دنیا را برایش شیرین می سازد.

لبانم تشنه ی بوسه ی مادرانه ای بر گونه های لطیف کودکی، که او هم تشنه ی وجود مادر است را از من می خواهد.

فرزندی که مال من است . هدیه و فرشته ای از سوی تو.

خدایا چه کنم با این همه خواستن، چه کنم با دلتنگی و تنهایی، چه کنم که وقتی از کنار مغازه ای عبور می کنم با دیدن لباس بچه گانه ای دلم هورری نریزد و آسمان چشمانم ابری نشوند.

چه کنم با این همه آرزو برای آمدن فرزند. چه کنم با چشم انتظاری.

چه جواب بدهم به اینها، چه را جایگزین کنم که تو خود بهتر می دانی جای فرزند را خوشی و شادی نمی گیرد.

خدایا چه بشود روزی که من بفهمم مادر شده ام . آن روز، روزی است که هزاران هزار بار تو را شکر کنم کافی نیست، هر چند الانم اگر هزاران هزار بار شکرت کنم باز هم کافی نیست!

می دانم مادر بودن لطف بزرگی است و شاید من لیاقت این لطف بزرگ تو را ندارم چون شکرگزار خوبی برای نعمات داده ات نبوده ام. ولی عاجزانه از تو می طلبمش.

از تو می خواهم جواب دلتنگی ها و خواسته های تک تک اعضای بدنم را با بخشیدن فرزندی پاک و سالم و صالح، بدهی و این لیاقت بزرک را نصیب من و همه ی آرزومندان بکنی.

خداوندا ممنونم که در سال 1392 حاجتم را می دهی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ریحان
20 تیر 92 16:10
انشالله سال 92حاجت روا میشی....توکل کن به خودش ...
رها
22 تیر 92 17:18
ایشالله به برکت این ماه عزیز مامان شی گلم.
منم مث تو چشم انتظارم
امیدوارم خدا این ماه چشممون و به نور امیدش روشن کنه و حاجت رواشیم

الهی آمین
الهه
22 تیر 92 18:00
به حق این ماه عزیز خدا حاجت دلت رو میده گلم دعاگوت هستم اگه لایق بدونییییییییی

امیدوارم نی نی شمام به سلامتی دنیا بیاد گلم
مامانیِ یاسمن
25 تیر 92 20:07
سلام خانمی توکل به خدا کن، همیشه هرچی مصلحت هست خدا بهمون میده ایشالا خدا یه دختر کوچولوی ناز بهت میده میایم تو وبلاگش بهتون تبریک میگیم
مامان ثمین
26 تیر 92 1:34
ممنون از حضور گرمتون
مامان ثمین
26 تیر 92 1:38
عزیزم انشاله حاجت روا میشی وخاطرات نی نی نازتو میایم ومیخونیم انشالههههههههههههههههههههههه
فاطمه
27 تیر 92 18:18
عزیزم از خوندن مطلبت اشک تو چشام جم شد

احساستو درک می کنم

ایشالا به زودی میایی و به همه میگی در آینده ایی نزدیک این شکلی میشین

ممنون عزیزم