آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

لبخند خدا...

هشت ماهگی

1394/7/12 13:1
434 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان!

من بلاخره موفق شدم برات آش دندونی درست کنم. اون روز تو خیلی اذیت شدی چون من تنها بودم و بابایی هم خونه نبود تو هم هی بهونه می گرفتی و گریه می کردی. از این آش خودتم حسابی خوردی نوش جونت گلم.

img_5439.jpg

برّه ی کوچولوی مامان!

امسال اولین سالی بود که شما عید قربان رو کنار ما بودی

ما همگی (عمه ها و دختراشون و پسراشون) بجز عمو که تهران بودن ، خونه باباحاجی طبق هرسال جمع شدیم و گوسفند قربونی کردیم و ناهارم همگی اونجا آبگوشت خوردیم

اینم عکس شما و بابا حاجی

img_5499.jpg

الهی مادر قربون این ژست گرفتن بره

img_5416.jpg

img_5430.jpg

img_5489.jpg

 

الهی قربون اون لب پر خندت برم مــــــــــــــــــــــــــادرمحبتハート のデコメ絵文字

img_5412.jpg

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان هدی
11 مهر 94 17:33
عزیز دلم. مبارکتون باشه هم آش هم دندونش. حالا داره نصفه شبا بلند شه بشینه تو خواب و گریه کنه. البته دختر من اوایل اینجوری شده بود. وقتی یاد گرفته بود ازحالت خوابیده بشینه. چند روز نیمه شب بلند می شد می نشست و گریه.به قول همسرم واسه اینه که تمرین کنن یادشون نره
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
دقیقا همینجوریه شبا برا شیر ک بیدار میشه گریه میکنه میبینم نشستس
همراه رایانه
12 مهر 94 17:22
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مامان اهورا (نرگس)
11 آبان 94 17:44
واااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا!!!!! نمی دونی وقتی عکس گل پسرت و دیدم چقدر خوشحال شدم... خدا رو شکر... وروجک نمی دونی واسه اومدنت ماها چقدر دعا کردیم
مامان اهورا (نرگس)
11 آبان 94 17:44
ببخشید که اینقدر دیر سر زدم...می دونی دیگه بچه آدم و حسابی سرگرم می کنه عزیز...