آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

لبخند خدا...

یا طبیب من لا طبیب له

1392/4/27 19:06
375 بازدید
اشتراک گذاری

                                         цветокسلام خدا جونцветок

розаخدا جون اول از همه بگم میدونم گناه زیاد دارم و بنده ی ناشکری برات بودم ولی بزرگی و عظمت تو خیلی بزرگتر از ایناس  

خدا جون!

به حق این سفره های افطاری که خودت برامون پهن کردی و تو خونت مارو دعوت کردی ، حاجت همه ی اونایی که نی نی ندارن و از ته دل نی نی میخوان رو سر سفره ی افطار خودت مامان شدنمونو تو امسال امضا کن و دلمونو شاد کن  totalgifs.com flores-pequenas gif gif love-flowers.gif

pixel artمن ازت عاجزانه درخواست دارم که صدامو بشنوی و الان که تو خونه خودتیم و مهمون توییم ، اخه           خودت گفتی مهمون حبیب خداست   

        پس حالا که بهمون لیاقت دادی و ما رو تو خونت راه دادی و ازمون پذیرایی میکنیtotalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gif

حرف دلمونو گوش کن و یکی از اون فرشته های نازنینتوtotalgifs.com woopies gif gif 006.gif روزی ما کن ما هم قول                                        میدیم که خوب ازشون مراقبت کنیم

цветочекبخاطر حرفای مردم که نمیدی نده بخاطر دل شکسته ی دو تا زن و شوهر که دلشون غش میره واسه بچه، و به حرمت خوبان درگاهت همین ماه رمضونی مامان شدنمونو امضا کن تا سال بعد سرسفره ی افطارت  سه نفری بیایم .

звездочкаخدا جون!

من یه نامه دست امام رضا دادم و حرفای دلمو بهشون گفتم ، آخه میگن به امام رضا(ع) هم دیر بچه دادی

تو رو به خودت ، تو رو به جواد امام رضا(ع) حاجت ما رو هم بده و دلمونو شاد کن.pixel art

میدونم که صدامو شنیدی آخه همه ی امامان و بزرگان ما هیچ گدایی رو ناامید از در خونشون رد نکردن حالا ما که تو خونتیم بماند.!

خدا جون!                                  totalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower2.gif

درد دلمو میدونم و یقین دارم که شنیدی ، پس منتظر جوابش میمونمсердце

میدونم دوست نداری بنده هاتو زیاد منتظر بزاری، ازت میخوام امسال تو سرنوشتی که شب قدر رقم میخوره برا همه بچه ندارها یه بچه ی سالم و پاک و صالح مقدر کنی و برا منو شوهرمم همینطورсердечко

خدا جون ما رو بخاطر این همه ناشکری و گناهی که به درگاهت کردیم ببخش و حاجت دلمونو روا کن  

totalgifs.com flores-pequenas gif gif red_roses.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif red_roses.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif red_roses.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif red_roses.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif red_roses.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif red_roses.gif                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
27 تیر 92 20:21
اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... http://designer123.blogfa.com/
مامان بابای الیسا
4 مرداد 92 13:08
عزیز دلم امیدوارم به زودی نی نی دار بشی