آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

لبخند خدا...

تولد

1394/11/12 13:12
347 بازدید
اشتراک گذاری

   عزیزترینم سلام!

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد

زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است…


و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …
و من عاشقانه تو را در آغوش میگیرم و می فشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی و ببوسمت، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را…. تولدت مبارک فرزندم….

 

 

f71f476a-9ac3-43fd-9de5-ed2ed39b6bf5.jpg

 

img_20160204_155630.jpg

 

img_20160204_155439.jpg

 

img_20160204_155737.jpg

قرار شد که جشن یک سالگیتو سه نفری بگیریم ولی عمه کبری گفتن ما هم میایم . ما هم دوست داشتیم که اونا تو جشنمون باشن گفتیم که شما هم تشریف بیارین. مادر جان هم با عمه کبری تشریف آوردن و جشنمون باشکوه تر شد.

کادوی من و بابایی:

                       img_20160204_155454.jpg

کفشارم من گرفتم برات گلم

لباس رو هم مبینا عمه و اسباب بازی رو هم محمد مهدی عمه و خود عمه هم تراول کادو دادن که دستشون درد نکنه

مادر جون هم تراول کادو دادن . دست مادر جونم درد نکنه

ان شاالله بتونیم تو شادیاشون جبران کنیم

                      img_20160204_155745.jpg

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مدیر وبلاگ
2 اسفند 94 0:41
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
صبا
2 اسفند 94 14:50
تولد گل پسرتون مبارک خدا حفظش کنه انشاالله چه متن زیبایی بود واقعا لذت بردم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون. لطف دارین شما