آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

لبخند خدا...

لباس نانازی من!

1392/5/11 16:41
508 بازدید
اشتراک گذاری

pixel artدیشب رفتم شب بازار یه لباس تکه ای گرفتم و از خدا خواستم که ایشالله حاجتمو بده تا سال دیگه تو مهمونی خودش تو ماه رمضون این لباسو تنت کنم.  

اینو برات خریدم تکه ای 2000 تومن، میخوام همه تکه هاشو برات تکمیل کنم عزیزمбабочка

 

صبحشم با بابایی رفتیم جمعه بازار و بهش گفتم میخوام برا نی نیمون لباس بخرم اونم استقبال کرد و منم رفتم یه پنج تیکه ای برات گرفتم 8000 تومن.

وای اینقده دوست دارم ببوسمشون ، چقده نازنсердце وایییی خدا جون زودتر نی نیمو بده میخوام اینا رو تنش کنم .pixel art

pixel artبابایی بهم گفت از این به بعد هر چی خوشت اومد برا نی نی بخر و وقتی هم میخری خوبشو بخر!

من تا حالا به بابایی نگفتم که برا نی نی لباس بخریم ولی از وقتی یکی از دوستام صبا جون دیدم لباس میخره منم خوشم اومد و میخوام برات لباس بخرم.

دست خاله صبا درد نکنه که منو تشویق به خرید برا نی نی کرد        

از وقتی اینا رو خریدم یه حس خوبی دارمсердце

خدا ایشالله امشب که شب قدره صدامو بشنوه و تو رو به من و بابایی هدیه بده

الهی آمین.  бабочка                                 

 

 totalgifs.com woopies gif gif 011.giftotalgifs.com woopies gif gif 002.giftotalgifs.com woopies gif gif 008.gif  totalgifs.com woopies gif gif 009.gif    totalgifs.com woopies gif gif 014.gif     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:44
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم.... هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم
مامان بابای الیسا
5 مرداد 92 19:07
وای مبارکه چه لباسهای خوشگلی امیدوارم به همین شب عزیز خدا جوابتو بده و به آرزوی خودت برسی الهی آمین

ممنون عزیزم
معصومه از Sarzamin Royaha
6 مرداد 92 14:25
قرائت جزء24,25 قرآن کریم برعهده مامی92عزیز. لطفا قرائت را تا روز آخر ماه رمضان امسال به پایان برسانید تا روز آخر اعمال ختم قرآن انجام شود. باتشکرالتماس دعا. این صفحه رامشاهده نمایید: http://hadipesaram.niniweblog.com/post301.php
معصومه از Sarzamin Royaha
7 مرداد 92 9:38
سلام دوست عزیز وقتی قرائت دو جزء قران رو که خواسته بودید تموم کردید به مااطلاع بدید. التماس دعا
سحر(هستی)
11 مرداد 92 18:17
آمــــــــــــین...