آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

لبخند خدا...

تابستان

1397/7/15 12:42
368 بازدید
اشتراک گذاری

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم وجود شما بود فرزندان نازنینم

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارم فرزند عزیز تر از جانم

فرزندان شیرین تر از جانم
دوست داشتنتان بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)