آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

لبخند خدا...

سالگرد ازدواج

1392/11/27 21:55
438 بازدید
اشتراک گذاری

                          سلام عزیز دل مامانی!

              امشب 92/11/27 سالگرد ازدواج منو بابایی هستش

من برا بابایی کتاب(ربائیات حکیم عمر خیام نیشابوری) کادو گرفتم آخه بابایی کتاب خیلی دوست داره و میگه بهترین هدیه برا من کتابه!                   کلی خوش گذروندیم و  از شب اول عقدمون حرف زدیم         اینم سفره ی شام          

                              25682029285539717471.jpg

البته کیک و یادم رفت جدا ازش عکس بگیرم بعد اینکه با بابایی نوش جونمون کردیم یادم افتاد که عکسنگرفتم 

اینم دسته گل زیبایی که بابایی زحمتشو کشیده و برا من خریده. دست بابایی درد نکنه من گل طبیعی خیلی دوس دارم                                                                    11123943974385120470.jpg              

دعا میکنم که انشاالله سال دیگه با توniniweblog.com سالگرد ازدواجمونو جشن بگیریم.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فریبا
27 بهمن 92 23:02
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم.انشاالله سالیان سال کنار هم باشین و آشیونتون پر باشه از حس زیبای عاشقی.ایشاالله سالگرد ازدواج سال آینده اینجوری باشین
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون عسیـــــــــــــــسم
مائده
28 بهمن 92 11:07
مبارک باشه عزیز دلم انشالله ساله دیگهجشن بگیرین
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
شما گلی عزیزم
فاطمه
28 بهمن 92 15:16
مبارک باشه عزیزم ایشالله سال دیگه 4 تایی جشن بگیرید با 2 قلو های نازی که خدا ایشالله میده
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون واااااای چقد دوقلو دوس دارم
غزاله
29 بهمن 92 15:23
عزیزم با تاخیر تبریک میگم.ایشالا همیشه هوای سیال بینتون لبریز عاشقانه ها باشه. شما خودت گلی ممنون بابت تبریکت
پرتو
29 بهمن 92 21:50
سالگرد ازدواجتون مبارکککککککککککککک عزیزم انشاالله سالهای سال کنار هم خوشبخت زندگی کنین و به زودی یه فرشته ناززززززززززز مهمون دل مهربونت بشه دوستم آمین
عطر یاس
30 بهمن 92 20:00
سلام گلم . ان شاء الله سال دیگه با نی نی جشن بگیرین ممنون که سر زدی بهم
پرتو
30 بهمن 92 20:27
چرا من تو لینکات نیستم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
شرمنده الان درستش کردم
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 12:30
عزیزم سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارککککککککک انشالله همینطور که گفتی سال دیگه در کنار نی نی سالگرد ازدواجتونو جشن بگیرین
مامان علیرضا
3 اسفند 92 0:23
مبارک باشه دوست عزیزم.ایشالا سالهای سال در کنار همسری و بچه ها ی نازنیت که خدا به همین زودی ها نصیبت میکنه ای روز قشنگ رو جشن بگیری.
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
الهی آمین. منم برات بهترینا رو از خدا میخوام...
آسمونی*مامان حسین جان*
8 اسفند 92 11:55
مبارک باشه.. خوش باشید..ایشاا سال دیگه با نی نی جشن میگیرید