آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

لبخند خدا...

سونو

1392/12/9 20:48
556 بازدید
اشتراک گذاری

                                          به نام پروردگار عالمیان

 

من و بابایی فردا صبح میریم مشهد .

چون باید صبح زود بریم دکتر به همون خاطر اول میریم دکتر بعد خاطر جمع میریم حرم .

من آمپولامو زدم و قراره فردا برم برای سونوی واژینال که ببینن فولیکولام چقده رشد کردن، آیا هنوز نیاز به آمپول هستش یا نه!

ان شاءالله که فولیا خوب رشد کرده باشن 

از امام رضا میخوام که اینبار منو ناامید از درخونش برنگردونه و با این داروها جوابمونو بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

narineh
9 اسفند 92 21:00
salam weblogetoon ro shansi too liste update ha didam khoondam kami,, kheyliiiiiii ghoseh khordam baratoon, ashk rikhtam bi ekhtiar, ba deli shekasteh manam doa kardam baratoon, nemidoonam az tahe tahe ghalbam barat arezoooye madar shodan va khoshbakhti daram, bebakhshid albateh man masihi hastam valli khob doa kardam digeh vay ashkam band nemiyad bebakhshid agar weblogetoon ro ghose dar kardam ba neveshteham baz ham doa mikonam
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
الهـــــــــــــــــــــی تو منو ببخش که با نوشته هام ناراحتت کردم. عزیزم ممنون برام دعا کردی ای کاش ادرس وبلاگتو میزاشتی!! منم برات ارزوی خوشبختی میکنم
فاطمه
10 اسفند 92 9:01
سلام لطفا سلام گرم و دلتنگ منو به آقا برسون خیلی دلم هواشو کرده ایشالله به حق امام رضا همین ماه مامان میشی عزیزم و امام رضای عزیزم واسته میشه تا خداوند اولاد سالم و صالح بهت عطا کنه
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
سلامتو رسوندم ان شاالله قسمت خودت زیارت.
فاطمه
11 اسفند 92 9:59
سلام زیارت قبول سلامم به آقا رسید ممنون که سلام منو رسوندی خودت چه خبر فولی ها خوب بود ایشالله که مامان میشی عزیزم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
فولیا 17 و 16 و 12 بودن بعدشم دو تا hmg دیگه زدم
سحر
11 اسفند 92 10:09
التماس دعا عزییزم ایشالا که خیلی زود حاجتروا بشی
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ان شالله ان شاالله شمام هر چی از خدا میخوای بهت بده
مامان علیرضا
12 اسفند 92 0:34
زیارتت قبول عزیزم.اگه هنوز اونجایی ما رو هم دعا کن. ایشالا که تا قبل عید خبر مادر شدنت رو بهمون میدی عزیزم. من همیشه دعا گوت هستم
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ان شالله که قسمت خودتون بشه برین زیارت