آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

لبخند خدا...

حس پوچ مادری

1392/12/28 16:54
469 بازدید
اشتراک گذاری

                         سلام عزیز دور مامان

دیشب بابایی با دوستاش رفته بود چهارشنبه سوری  و من تنها تو خونه بودم یهویی دلم درد گرفت و رفتم wc که لکه های خون دیدم و همونجا اختیار چشامو از دست دادم و زدم زیر گریهاصلا باورم نمی شداومدم بیرون و راه می رفتم تو خونه و با صدای بلند گریه می کردم

خوب شد بابایی نبود و تونستم یه دل سیر گریه کنم. ولی خدا رو شکر ناشکری نکردم و فقط دعا می کردم که خدا امید هیچ کس رو ناامید نکنه و تو رو زودتر بهم بده .بابایی قبل رفتن به نوین خیلی باهام حرف زد که ما تلاشمونو می کنیم ولی ممکنه جواب نده و اونوقته که اگه شکرگذار خدا باشی یعنی خواست خدا برات مهمتر از خواست خودته ، برا همین من تو رو سپردم به خدا و ازش میخوام هر چه زودتر صلاح من و بابایی رو در داشتن تو مقرر کنه

گلم بازم کنارم نموندی و منو تنها گذاشتی ولی بازم من منتظرت می مونم و دست از تلاش و دعا برنمی دارم.

این لباسا رو برات عیدی گرفتم و گفتم اگه بیای پیشم به بابایی میگم بقیه ی سرویسشو اون بگیره 

ولی حیف که نیومدی اینا رو هم به بابایی نشون ندادم

   

امسال سال اسب هستش امیدوارم اسب آرزوهای همه بخصوص منتظرا بر وقف مرادشون بتازه و نوید اومدن نی نی رو به زندگیشون بده

الهی آمین                                  

                                       

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مائده
29 فروردین 93 19:51
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست روزت مبارک
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
روز تو هم مبارک
مامان اینده انشالله
29 فروردین 93 20:23
سلام عزیز دلم خوبی شرمنده این روزا انگاری گیجم حتی حوصله تایید و پاسخم ندارم فدات شم ایشالله همین امسال صاحب یه نی نی ناز میشی بووووووووس لینک شدی گلم
عطر یاس
30 فروردین 93 0:05
سلام عزیزم.توکل به خدا . ان شاء الله که خبرای خوشی در راهه
ریحان
30 فروردین 93 15:00
عزیزم منم روز زن رو بهت تبریک میگم...ایشالله سال دیگه همچین روزی با نی نی تو بغل باشی
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
منم بهت تبریک میگم ان شاالله
مامان علیرضا
31 فروردین 93 12:36
عزیز دلم ایشالا به حق همین روز عزیز که تولد مادر تمام ماست خودش برات دعا کنه و تو هم تا سال دیگه این حس قشنگ رو داشته باشی. ما همیشه دعا گوت هستیم.
مامان اهورا(نرگس)
31 فروردین 93 23:07
عزیزم خدا رو قسم میدم به ابروی حضرت زهراس حاجت روا بشی
راضیه
3 اردیبهشت 93 0:31
عزیز دلم ان شاءالله این آخرین ساله انتظارته گلم
نرجس
6 اردیبهشت 93 22:23
سلام مامان منتظر. امیدوارم به حق اونهایی که در درگاهش آبرودارن دامن شما هم به زودی سبز بشه. کارهای خدا بی حکمت نیست. من توصیه می کنم اگر حوصلش رو داشتی سری به ولاگ قبلی من بزنید آدرسش رو می تونید توی وبلاگم پیدا کنید. شاید بد نباشه بدونید که مادری چه حس در عین اینکه خوبیه دردناکیه. من همیشه مادری یعنی اضطربا یعنی دلهره. حالا برید بخونید بعد دوست دارم نظرتون رو بدونم. امیدوارم به زودی خبر نینی دارشدنتون رو بدهید. التماس دعا
مامان آقا محمد و فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون از حضور و دعات