آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

لبخند خدا...

یه ماه به تولد

1393/10/7 12:27
336 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام

به حساب سونو آخری که رفتم گفتن هفتم بهمن میای بغلم، الان درست یه ماه دیگه تا به دنیا اومدنت باقی مونده و شوق دیدنت داره روزا رو برام طولانی میکنه.

هر روز روزا رو میشمرم و به تقویم نگاه می کنم و با بابایی در مورد اومدن تو صحبت می کنیم. چقد حس خوبیه!

عزیز مامان! بابایی میگه میخوام ان شاالله محمدم سرباز امام زمان باشه. منم میگم ان شاالله.

دوست دارم خادم و دوستدار اهل بیت باشی و اونا هم در کل زندگی کمکت کنن.

دیگه میفهمم که جات تنگ شده و فک کنم داری اذیت میشی یه ماه دیگه تحمل کنی به دنیا میای و می تونی پاها و دستاتو تا جایی که میتونی دراز کنی و اینجوری جمع نباشی گلم.

هر روز داری سکسکهمیکنی و میگن برا بچه خیلی خوبه. خدا رو شاکرم که تا الان همه چیت نرمال بوده و ان شاالله که دنیا اومدنتم خوب و طبیعی باشه و تو هم سالم باشی و منم به آسونی دنیات بیارم.

امروز عزیز جون اومد و سیسمونیتو چیدیم و قراره پنج شنبه جشنشو بگیریم. امیدوارم از وسایلی که عزیز جون برات خریده خوشت بیاد و بسلامتی استفاده کنی. ازشون تشکر می کنم بابت خرید این وسایل ها که برات خریدن دستشون درد نکنه ان شاالله با آقا جون هردوشون برن مکه و کربلا.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانِ نی نی
8 دی 93 9:03
واسه منم دعا کن. دعا کن خدا بیشتر از این منتظرم نذاره.
مامان رعنا
8 دی 93 15:38
بسلامتی ایشالله آره دیگه چیزی نمونده نی نی هامونو ببینیم منم هرروز به تقویم نگاه میکنم
مامان عليرضا
9 دی 93 1:35
سلام عزیزم خوبی ایشالا؟ وای نمیدونی دوستم چقدر برات خوشجالم.از ته دلم میخوام که این روهای پایانی رو به سلامتی سپری کنی.ما حسابی دعاگوتونیم اگه قابل باشیم.شما هم تو این روزای آخر بارداری که خدا صدات رو بیشتر میشنوه مامان منم دعا کن تا ایشالا خب بشه. از همین امروز منتظر عکسای اتاق آقا محمد هستیم.زود بذار و ما رو منتظر نذار
مامان راضیه
10 دی 93 22:59
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 11:01
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا
zahra1367
29 دی 93 14:38
سلام دوستم خوبی؟خوشی؟خوش میگذره؟ هفته چندشدی به سلامتی؟زایمانت کی هست انشالله؟ من هفته 34رسیدم و 30بهمن زایمانمه امیدوارم اقامحمد گلت سالم وسلامت بیادبغلت
zahra1367
29 دی 93 14:39
راستی سیسمونی هم تموم شده بزودی میعکسم ومیزارم وبلاگم وسایل پسرگل شماهم خیلی قشنگ بود..