آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

لبخند خدا...

سخنی با خدا!

1392/3/31 21:14
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جون !

خدای خوب و مهربون الان totalgifs.com alfabeto-atualizrodas gif gif 8Rotating.gif روزه از وقت پریودم می گذره و هیچ علامتی از مامان شدنم نیست!

همه دوستام میگن برو آزمایش بده تا خیالت راحت بشه ولی من می ترسم برم و بازم جواب منفی بگیرم.

نمی دونم چرا با اینکه این ماه دارو نخوردم ولی چرا امیدم از همیشه بیشتر شده

من بیشتر بخاطر شوهرم دوست دارم نی نی داشته باشیم چون می دونم نی نی زیاد دوست داره ولی به رو من نمی یاره

                            totalgifs.com gifs-3d gif gif gifs3D_MG06.giftotalgifs.com bonecos-massa gif gif 3d4.gif

وااااااااااااااااااااااای خدای خوب و مهربون چی میشه تو این ماه عزیزت حاجت همه رو بدی و به اونایی که نی نی ندارن نی نی های سالم و پاک و صالح ببخشی، و دل همه رو شاد کنی.

خدا جون دوست دارم این ماه نتیجه + ببینم از آزمایشم، ولی هر چی با خودم کلنجار میرم نمیتونم برم آزمایش بدم .

خدایا نزار صبرم تموم بشه

خدای بخشنده و کریم به حرمت این ماه پر برکت و به حق صاحب این ماه عزیز حاجتمون بده و دامنمونو سبز کن

الهی آمین

           totalgifs.com velas gif gif 06.gif  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ریحان
28 خرداد 92 22:08
سلام عزیزم.....امیدوارم به زودی نی نی بیاد تودلت....منم مث تو منتظره نی نی ام...خوش حال میشم تبادل لینک کنیم...
لینکت میکنم...به من هم سربزن

عزیزم منم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم ولی شما ادرس وبتو برام نزاشتی که؟!
الهه
29 خرداد 92 12:10
خانومی دلم پاکه و برات دعا میکنم ایشالله که به حق فاطمه زهرا دست خالی بر نمیگردی به چند روز دیگه هم صبر کن فعلا نرو آزمایش که ایشالله اگه + باشه درصد بتا بالا باشه و دقیق بگن حامله ای
مبینا
29 خرداد 92 16:32
سلام خانمی ان شااله جواب این ماه مثبته. نگران نباش خدا خیلی خیلی بزرگه. ان شااله صاحب الزمان حاجتتو تو این جشن بزرگش میده.
ریحان
30 خرداد 92 12:20
سلام یادم رفت ادرس بذارم.... لینک شدی عزیزم..
ریحان
31 خرداد 92 17:27
سلام عزیزم....مرسی که به وبم سر زدی....

ریحان
1 تیر 92 12:56
عزیزم توهم نتیجه ی صبرت رو به زودی میگیری....چه 1سال چه 10سال انتظار انتظاره.....کمرادمومیشکنه...امیدوارم تواین ماه عزیزم اول همه دوستان من وبعدش من مامان بشیم به زودی..

الهی آمین عزیزم