آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

لبخند خدا...

کتاب داستان

1393/6/6 20:48
346 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان!

امروز رفتم برا بابایی یه کتاب بگیرم ، با خودم گفتم بزار برا محمدم هم کتاب بگیرم و براش روزا بخونم

برا فعلا یه دوتا کتاب بعلاوه ی ریحانه ی بهشتی رو گرفتم و اومدم خونه فورا برات خوندمشون.

الان دیگه چهار ماهه شدی و من هنوز تکوناتو احساس نکردم البته میگن از چهارماه و نیم معمولا به بعد تکونای بچه احساس میشه

لحظه شماری میکنم کی برسه که تو با تکونات بودنتو برام بیشتر لذت بخش کنی

خیلی خیلی خوشحالم که خدا تو رو بهمون هدیه داد.

عکسای کتابارو برات میزارم گلم.

این کتاب اسمش فروع دین هستش

slide1.jpg

این کتابم لالایی داره

slide2.jpg

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان عليرضا
7 شهریور 93 16:09
روزای قشنگی در پیش داری دوست گلم.ایشالا که توام با شادی و برکت برات باشن عزیزم
عطر یاس
8 شهریور 93 16:02
سلام گلم.بسلامتی
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 15:26
مواظب خودت و نی نی باش دوست جونی...
عطر یاس
12 شهریور 93 16:00
سلام عزیزم. یکی از دوستام تو وبش ختم قرآن در یک ماه میخواد بگیره و برای هر نفری که شرکت میکنه روزی یک صفحه هستش که هدیه میکنیم به امام حسین علیه السلام . اگه میتونی لطفا به وبش سر بزن و نظر بذار که شما هم در این ختم شرکت میکنی .ممنون عزیزم. آدرس وب دوستم : http://www.montazer71mk.blogfa.com/